MyCheckin Basic is de ideale oplossing voor o.a. iedere winkelier en horeca ondernemer die online reserveren wil aanbieden met tijdsloten gekoppeld aan een aantal maximum klanten per tijdslot. Klanten reserveren online via uw website binnen een bepaald tijdslot. Hiervan krijgen deze ook een bevestigingsmail die getoond kan worden op een smartphone of uitgeprint 

MyCheckin is te personaliseren naar uw eigen bedrijfskleuren en de digitale reservering wordt ook voorzien van uw bedrijfslogo. U ontvangt binnen 2 werkdagen (na betaling eerste termijn * ) uw eigen login code en de unieke eigen weblink die u kunt koppelen aan uw website, kunt delen op uw social media kanalen of op bijvoorbeeld in een QR code kunt verwerken.

  • Indelen van tijdsloten binnen de openingstijden
  • Maximaal aantal reserveringen/personen per tijdslot
  • Bevestiging reservatie per mail naar uw klant
  • Overzicht in backoffice van reserveringen op dag niveau (ook te printen of te downloaden in PDF)

 



Afbeelding boven: na het instellen van de openingstijden in MyCheckin kunt u aangeven hoelang een tijdvak/tijdslot duurt en hoeveel personen maximaal mogen reserveren per tijdslot.


MyCheckin Basic zorgt ervoor dat u zich niet bezig hoeft te houden met reserveringen en voorkomt teveel/dubbele reserveringen binnen een tijdslot. 

Levertijd: Maximaal 2 werkdagen
Implementatie: MyCheckin  is te implementeren op uw website door middel van een embed code
Externe locatie: MyCheckin  is ook te benaderen via een eigen URL (t.b.v. delen op Facebook e.d.)
Tarieven: € 79,00 excl. BTW per maand (* minimale looptijd is 3 maanden, factuur eerste termijn is daardoor ook voor de looptijd van 3 maanden)
Overige aanvullende kosten: Geen
Opzegtermijn: 1 maand

Wilt u meer informatie?

Wilt u meer informatie? Vul dan het onderstaand formulier in.

Vul een bedrijfsnaam in
Vul een contactpersoon in
Vul een e-mailadres in
Vul een telefoonnummer in

Selectie van MyCheckin gebruikers